Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Drar nu.

Kategori: Vardagens glans.

Jag vill inte, Men jag måste, måsten existerar inte för mig. Så jag gör vad jag vill.

Hej. Migrän idag. Har typ försvunnit men inte helt. Öm ja. Fredag idag, Öm, kul osv? nä men idag blir det att åa till Noret för att va med Emil och Kallum. vad som händer i helgen är fortfarande oklart.
    Men jag ska få en telefon idag så då kanske jag kommer kunna ha ett lite socialt liv iallafall.Haha.
 
Ni ska bara veta hur extremt svårt det har varit för mig att bestämma att man ska umgås, normalt sett så skickar jag iväg ett sms till tex Kallum, frågar om han är i noret.. Svaret blir ja- då drar jag dit. Nu mera är det typ, springa ner i källaren starta stenåldersdatan skriva till han på fb, han ser det inte, dampar sönder, han ser det han säger att han snart är där.. säger att han ska RINGA när jag kan åka hemmifrån?!? Vafan.. öm. Ah.. då blir det att sitta klistrade framför datorn tills han skriver igen, eller springa upp och ner var femte minut, det tär på en att inte telefon. heh.

Idag är jag lite trött på folk i allmänhet. Saknar jätte många vilket är jätte jobbigt, 
 

Orelevanta bilder.
6707_526711537379941_1531035341_n_large602173_516229375082504_2095310045_n_large
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: