Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Hold your fucking head up

Kategori: Vardagens glans.

Long time, nooo seeee? Yeeah man, 

Amen tja, Just nu ligger jag i min fina vän Tildis säng och myser. Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag helt enkelt inte har haft lust, eller ork. Har inte hänt så super mycket intressant på senaste, har haft påsklov.. var i Idre åkte skoter mycket, Sen har jag vart på hockey..osv.Inte ridit alls.. typ. Red första gången på en vecka i onsdags, gick åt helvet. Men red dagen efter igen å då gick det la bättre iallafall.. Igår var jag och kollade på en tävlingskavaj, Men den var lite tajt över bröstet så hon fick beställa hem en storlek större. Hoppas, hoppas, hoppas att den hinner komma innan onsdag! 
 
Men aja, idag har jag vaknat.. i min säng. Gick upp åt frukost sen kom Matilda och hämtade mig så åkte vi och handlade med hennes goa föräldrar! 
 
Ikväll väntar Tacos, Stallet och en massa annat mys. Ska basta och ha det allmänt bra! Ska försöka blogga mer i framtiden.. Pöss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: