Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Jag orkar inte.

Kategori: Vardagens glans.

Hej hej, hemskt mycket hej.
 
vet inte vad fan det är för fel på mig! orkar bara inte, vad har hänt med min livsglädje? existerade den någonsin, jag har nog bara inbilat mig att jag haft nån för jag kommer inte ihåg det. vill dampa. Dampa hårt. men nej. Åhhh. vet inte hur jag ska betteee mig. Men ja. 
 
Idag har jag inte gjort mycket alls.. Jobbat- ridit,ridit och tömkört, sen har jag tränat och sutti framför spegelen. haha. Värdelöst! men ja. imorgon blir det jobba sen dra ner till Mora för att köpa ny piercing och sola lite. Såå ja.. 
Det blir la najs. eller nått. 
 
Vet ni en sak? jag saknar min häst så inihelvete. Min fina Smula. Har så mycket ångest. Fan. Vill ha henne här. Nu när jag behöver henne som mest. Usch..
 
Men jaja, ska försöka sova nu, orkar inte. Men godnatt. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: