Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

ARAGON

Kategori: Vackra hästar.

FAN VA JAG SAKNAR HONOM. GRÅTER. FAN.

Inget här på jorden kan ge mig den glädjen som han ger mig. Det finns inget bättre. Tror inte riktigt att jag förstår det själv heller. Han är så bra. Världens bästa ponny. Fyfan.
Inte en enda varelse kan få mig att känna lycka på det sättet som han gör, Åh.. Jag förstår nu när jag har vart i från honom i  typ 2 veckor hur mycket jag Behöver honom. Han är mitt lyckopiller. På riktigt. Det är så sjukt.
 
Jag mår så dåligt när jag tänker på att jag inte är vid hans sida, helvete. gråter. Min lilla pojke. Mitt lilla troll. Mitt glädjerus. Behöver inget annat om jag har honom. Jag är så dum i huvudet. Jag är totalt jävla störd. JAG BEHÖVER HONOM! Varför tar jag inte vara på den här tiden, då jag har möjligheten att vara med honom? Fan. Världens bästa Aragon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: