Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Tat lungt.

Kategori: Vardagens glans.

Allt har gått helt åt skogen, med mina stora drömmar, dom flög som sateliter.
 
Idag började som ett skämt, ett hemskt, brutalt och helt fuckat skämt. Både bildligt och bokstavligt. Det finns vissa saker man inte skämtar om. En av dom sakerna är att ens nära vän har tagit självmord. Inte kul Dock var jag ju säker på att dom trollade med mig, men den jävla ilskan jag kände då asså.. går inte att beskriva. Men ja, skojar man med mig på fel sätt så kan man räkna med en käfftsmäll. så puss pojkar! 
 
Men ja.. resterande delen av dagen, då jag chillat ner mig lite så drog jag och Mamma till Falun för att kolla lägenhet. Såg la helt okej ut, det var nära mina fina vänner så om paniken kommer så vet jag vart jag ska gå! Lite halvläskigt hus dock men men. Jag kommer överleva! Feeel the spirit?! I do. At least for the moment- I´ll keep it up! Typ första hoppgivande meningen som vart på min blogg  senaste månaden. men nu ska jag försöka ta tag i allt. Försöka. Jag vill. Iallafall försöka.
 
Är snart frisk!! Hoppas jag, hostan blir jag nog aldrig av med så den får jag leva med! Men förskylningen är nog borta!! snacka om att bli lite glad. Så nu har jag planerat att vara frisk i helgen! Jossi fyller år idag, kanske drar på en spontan tripp till Leksand imorgon dårå, Sen ska jag förhoppningsvis leka med älskade Johanna. Jag har motivation. Ni förstår inte hur bra det känns. 
 
Har för övrigt typ tvättat för första gången här hemma! Lite vuxenpoäng där! yes.

 

Öm..Ja. Jag var väldigt arg i morse!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: