Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

All I want for christmas..

Kategori:

Imorgon är det fucking JULAFTON ! Handlade dom sista julklapparna idag då, Åkte ner på stan efter frukost. Hur mycket folk som helst, helt sjukt. Handlade saker till Far, Mor och min bror med sambo. Helt klart sista minuten, aja allt kan inte bli perfekt, har ju en jul nästa år också. Åkte för bi OKQ8 och hämtade ut min julklapp från bror- Nya delar till Pärlan, Ny cylinger ,kolv med mera. Glad! Snart kanske man kan åka för första gången med förarbevis. Haha fast jag kommer ju dö om jag bestämmer mej att åka på vägarna i "vinter vädret" Hehe,

Julstök i hela huset. Kanske så det ska vara en dag före julafton? Igår fick vi en ny plasmatv full HD, vet nii vad de coolaste va ? Man fick värsta spaceade 3D glasögon med - AWESOME ! Ikväll kommer älsta bror hem med sambo. Nu ska jag fixa de sista inför imorgon.

Ha en lyckad jul !

 

Kommentarer

  • Sara M säger:

    God Jul, PALMEN ! Hoppas du får en trevlig jävla jul !

    2011-12-25 | 15:00:31

Kommentera inlägget här: