Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

For every shooting star.

Kategori: Vackra hestar,

Häftigt...?
Sista "normala" dagen i skolan idag. Har ingen ork att åka till stallet, även om jag vill otroligt mycket. Mamma vill också att jag ska vara hemma. Hah, jo jag lyssnar faktis ibland.

Imorgon är det sista dagen i skolan då, HÄRLIGT. Har typ julklappsångest, har inte fixat några paket till min mor eller största storbror, eller någon annan ? Haha. Julafton om två dagar ? Haha trode jag inte. Förra året gick det jätte långsamt, typ ett år innan man fick tända nästa ljus i adventsljusstaken. Nu har fjärde advent redan vart och allting kom som en chock för mej. haha antar att man är lite retard. Öm,jo ska väll försöka mej på denna nya blogg. Har haft ett antal genom åren. Dock inget seriöst. Tro inte nu att denna blogg kommer bli seriös som fan, men ska iallafall försöka hålla den uppdaterad. Vi får se hur de går.

Hare gött , Peace out ! ;)




Bilden bjuder världens finaste Smulan på. ♥

Kommentarer

  • Becckkkkaaaa ;) säger:

    Sjukt söt bilde på er, Ni är jätte fina tsm <3

    2011-12-25 | 15:14:09
  • Peppee säger:

    Jahaja, där står jag och klappar din vackra heest ! :p <3

    2011-12-27 | 11:25:52
    Bloggadress: http://pernillaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här: