Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Stay down tonight, rise tomorrow.

Kategori: Vackra hestar,

Idag har jag och bror plockat ur motorn ur mopeden, så imorgon ska Erik gå igenom den- "renovera" lite. Haha kanske någon dag hittar dom felet, Men det kan ju ta ett bra tag.

Ligger och lyssnar på musik, Tänker. För mycket. Typ kramp ? Haha.
Ska sova snart, ser faktis fram imot det. Haha skönt att koppla bort för natten. Bara de att jag haft konstiga drömmar ett tag och typ vaknat med huvudvärk- strange. Men nu har det inte vart så på ett par dagar, hoppas det håller sej så nu.
Hittade många bilder på mej och världens finaste Tinkerlina. Henne saknar jag sjuuukt mycket! Men tror hon tycker att det är riktigt skönt att vara utlånad ett tag. Men gud, får nästan glädjetårar när jag tänker på alla våra fina stunder ihop. :')
Så här har ni en bild på mej och älskade Tinkerlina. <3

Hare gött,



Jag vill ha dej nu, som jag hade dej förut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: