Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

The rising girl.

Kategori: Vänskaps knas.

JOBBIGT LÄGE...?
Ligger i sängen med Peppe just nu. Har typ inte orkat gjort nå inlägg på ett tag. Men aja, Hade en helt okej julhelg kanske kommer ett inlägg med julklappar senare. Ja igår tillbrringade jag min dag nere på stan med bästa Peppe. Köpte ett par nya-blåaa-jeans och en ny skjorta. Köpte också födeelsedags pressent till underbara MiaPia, Som fyllde 16 år igår ! Många grattis till henne !

Hade ingen skjuts hem igår. Så stannade kvar hos peppe. Vi knäppte lite kort med hennes nya kamera och såg på äckelfilm- skräckfilm? Haha jävla störda filmer de finns, Men det var ganska mysigt iallafall. Smsade Albin och Mia att jag var rädd. Och efter ett par minuter  så är dom i Mora. Haha. Så vi gick ut och va lite sociala. Mia fick min vackra pressent och många kramar. Men de va ju lite synd att hon fick de natten efter hennes födelsedag, haha. Aja nu ska jag upp och äta frukost med Peppe.



Grattis Mia, Hoppas du hade en toppendag älskling !

Hare bäst allihopa ! Vi hörs. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: