Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

We're all right where we should be.

Kategori: Vardagens glans.

Tråkigt inlägg. Ja idag har jag vart med Peppe, vi gjorde väll inte jätte mycket. Bakade lite misslyckade muffins, fixade Fajitas till middag. Nu är man lite stressad, packar och letar efter allt och ingenting. Är också lite små nervös över att åka buss ensam till Furudal. Hatar att åka buss ensam.. Haha, men det är klart värt det ! Imorgon flyr jag till Furudal till bästa Natha. Ska fira nyår med henne, Så jävla kung det kommer bli.  Saknar den bruden enormt. Har inte vart i Furudal sen i september så det ska bli riktigt kul. Så vi år väll se om jag klarar bussturen, Haha. Har hittat laddaren till kameran- GLAD. PAnik över att kameran inte hade batteri och så var laddarn borta. men nu är den funnen! Jag ska gå och packa det sista inför imorgon.

Här kommer några bilder från förra gången jag var i Furudal.

 

Hare Gött ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: