Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

You will win, You will lose.

Kategori: Vardagens glans.

Ja..? Idag vaknade jag av ett sms från Jossan- frågade om jag ville "leka" fotograf lite. Klart jag ville, missar inte en chans att utväcklas inom fotogrfering. Så jag drog på mej ett par jeans ,en skjorta och hoppade i skorna, svepte på mej jackan och vandrade ut i kylan. Fast a så kallt var det ju inte, haha.

Mötte Jossan på vägen och tillsammans skådade vi alla gubbar i orangea jackor som röjde upp efter Dagmars besök. Träd överallt. Gick upp i skogen- knäppte lite kort. Jag tog av Linus hans täcke och la det på en stubbe jätte fint ihop vikt. Gick sedan vidare. Visste att Jossans pappa satt i närheten så det var ju lungt. När vi kom tillbaka var täcket borta... Vi gick fram och tillbaka ett tag, Hennes pappa hade inte sätt någon som tagit upp det heller. Men sen så frågade han om det fanns någon dagmamma i närheten för det hade gått förbi en massa ungar. Så vi red till henne och på hennes trapp ligger Linus täcke. Jag började asgarva när jag hörde varför hon hade tagit det.. " Jag trode att det hade blåst upp hit från stallet nere i byn. " HAHA. Jo men Dagmar tog tag i täcket slet det en kilometer över skogen vek sedan ömt ihop det och la det på en stubbe?

När jag kom hem åkte jag till faster och åt middag. När jag kom hem plockade jag isär K50's motor tillsammans med Erik.
Men nu ska jag sova snart. Imorgon kommer Peppe hit- Mys som vanligt. Den mäniskan är helt otrolig, kika in på hennes blogg.

Slänger in ett par bilder från idag.



Hare Gött,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: