Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

When my heart skips a beat.

Kategori: Vardagens glans.

Raise the roof. 
 
Vaffeeaaaan, Idag har jag vart nere på mora med faster, JäääH! Blev att byta en ponchoo mot en blus och en tröja istället. Nu börjar jag bli nervös, packar ihop min kläder.. Känns fortfarande som om det är lång jävla tid kvar tills jag flyttar,, Men nej nej.. Imorgon drar jag från Mora. Skönt som fan, men ändå så sjukt jobbigt, Lämna min trygga vardag och byta ut den mot en helt annan som jag inte vet någoting om.. Bläh. Aja får hoppas på det bästa. Men kommer säkert bli samma osäkraoch deprimerade tjej som jag var i slutet av sexan å början av sjuan. Haha. illa.
 
Btw, drog och hämtade mitt körkort från posten idag! Yääh! Ska nu bara övertala min föräldrar att köpa en liten pärla åt mig. Ohhh, traktor. Haha,
 
Ska upp och packa på riktigt nu, URK.
 
Det jag kommer sakna med Mora måste ju vara mina underbara klass kompisar.. 
 
 
Sakna möjliheten att vara med mina bästa vänner, så ofta som jag skulle vilja,
 
Men det svåraste mad att flytta måste ju vara de att jag måste inse att jag inte kommer kunna spendera varje lediga minut i stallet. Blääh, typ det ända som får mig att tveka angående flytten.
 
 

Världens finaste,
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: