Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Dra sig ur

Kategori: Vardagens glans.

Hej jag är så jävla less på falska människor.
Speciellt pojkar. Ska fan gå och bli homosexuell.
Finns inte en enda människa som man absolut alltid kan lita på. 
Nästan alla är falska, påmålade masker som har en attityd åt helvete.
 
Imorgon ska jag kämpa.
 
Fan, har haft tisdag i huvudet hela dagen. Fuck måndagar. Men, men. Ska prata med Studievägledaren i morgon.
Prata om vad jag har för alternativ här i livet, och vafan jag ska göra dom kommande åren.
Jag vill så mycket så det blir så svårt.
 
Vet att jag vill va lycklig. Och jag kan inte vara lycklig utan hästarna, sen är det bara det om jag vill jobba med det eller inte.

 
 
Och med dessa visdomsord säger jag Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: