Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

DRAMAAAQUEEN

Kategori: Vardagens glans.

DÖÖÖÖÖ, SKOLA, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
 
Övningkörningen gick jätte bra, tyckte jag, vad pappa tyckte är en helt annan sak. Just saying. Joopp. Åkte en sväng till flygplatsen och tränade parkera och backa. Sen fick jag köra till stallet. Duktiga jag. Haha. 
 
Ridningen gick sådär, Men det var grymt kul att rida igen. Red Freja, världens bästa häst, men just idag va hon lite stressad och ville inte slappna av någonstans. Men det gick bra. Kunde ju gått värre. Men det var jätte kul.
 Stannade kvar en stund efter ridningen umgicks lite med min peppeboy, Hon skulle smörja sadeln osv. Så höll henne sällskap ett tag. 
 
Åkte hem och lyssnade lite på Birros bok Svarta vykort. Det är inte så lätt att lyssna på om man är ovan vid hans sätt att skriva. Kommer bli svårt på Måndag.. 
 
Gjorde också negerbollllar och direkt tänkte jag på min buff. 
 
Blir så lycklig när jag vet att jag har dig vid min sida.
 

Detta är männskan jag borde lägga ner min energi på.. Men finns ju annat att tänka på..

Jag hatar dig så mycket nu, Jag saknar dig så mycket nu.
Tänk engelska så blir det lättare, Tard. Puss, och godnatt.

Kommentarer

  • buuuuffffffiiiii säger:

    jag älskar dig. finns inga ord som kan säga de bättre. för de är så de är. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig.

    2012-12-02 | 15:31:01
    Bloggadress: http://www.mmalinsmangs.blogg.se

Kommentera inlägget här: