Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

För än doftar hö.

Kategori: Vardagens glans.

Jaijaijaija, Tar tillbaka allt.

Nyss kommit hem från Lovisa. Vi vaknade och i fasa upptäckte vi att vi missat första avsnittet av Julkalendern! Så de första vi gjorde va att haffa mobilerna och kolla på webben. Så mysigt, Vi delade också på första biten choklad i kalendern. Gulligt. Haha. Sjukt att det redan är 1 december. Tyckte det var nyss jag började i gymnasiet, Tyckte att det var åratal tills sommarlovet.. Men nu är jag inne på sista halvan snart?! Sjukt.
 
Igår hämtade mamma mig i Rättvik. Gick ej till skolan pga Huvudvärk, Vi tror att det var en nerv som hade hamnat lite fel när jag slog i huvudet.. Men det släppte efter ett tag. Men, men, Så kan det gå. Åkte till Mora för synundersökning.. Det gick.. Ja vad ska man säga? Glasögonen kommer om 10 dagar.
  Skulle köpa två par, men blev ett par nu, Sen får jag köpa ett par senare när jag vet om jag kommer andvända dom mycket eller inte. Men jaa.. Haha, King. Fula glasögon hear i come! 
 
Gick sedan till Lovisa som va med nån schommen, Lekte med henne och några noobs hela kvällen. Blev att sova hos henne i Selja. Men nu är jag hemma i vinäs och kollar på lite läxor. Ska ut och övningsköra snart, Sen blir det första ridlektionen i Sundet på denna termin. Tagga. MEN alla mina ridbyxor är i Rättvik... Bra där.. Hur ska jag lösa detta?
 
Jaaoo.. Men nu ska jag focusera mera på Svenska läxan och Marcus Birro. Morris hjälper till som alltid.
Just nu, Myser med Morrrriisen min,
Gårdagen.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gulligaste!! Asså katten....

    Svar: Tycker om dig med Fredrik.
    Lina Palm

    2012-12-04 | 13:56:00

Kommentera inlägget här: