Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

FREDAG?

Kategori:

Blir ett snabbt mobil inlägg för att jag ej har något Internet på datan.. Blö.

Men, men, just nu ligger jag i sängen och ska försöka sova snart. Eller har faktiskt försökt att sova sen klockan var elva.. sååatteh mm. Iallafall.. idag har vart en mys dag inne i Mora. vaknade av att hjelte ville att jag skulle ner på stan, så det var bara te att sätta på sig lite kläder och sedan dra mot Mora.
Hahaha. Jag skrattar för att jag kom att tänka på Alex snygga parkering... sopan körde fast på en parkeringsplats. Men tur att han hade kungen palm med sig.. annars hade han nog vart kvar där än. Hjelte skämdes lite över sin pojkvän tror jag. Förstående. Haha. gick på stan ett tag, fikade och hade det mys!

När jag dissat hjelte drog jag till gabbi. saknade tjej. Vi gick till arenan och kollade på lite hockey. typ gymnasiepojkar som har cup. hehe. Mums?

Aja ska sova nuuu.. Ska te Rättvik åh träffa Matilda imorgon. bjuder på lite fulisar. GODNATT. btw märkte att det ej blev ett snabbt inlägg...




Kommentarer


Kommentera inlägget här: