Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

I'm still alive

Kategori: Vardagens glans.

Hej. Jag vet seriöst inte hur jag orkar med mitt liv.
Så ingen dramatik bara passa hit en flaska sprit.

Har kommit in i en ordentlig svacka nu, Har typ ingen motivation kvar. Orkar knappt gå upp ut sängen, Men jag är så jävla glad att jag har mina vänner som kan få mig att må bäst.
 
Aja, har inte berättat vad som har hänt på senaste tiden. det beror bara helt enkelt på att jag inte har haft lust. Men det ska bli bättre snart, så fort jag får ordning på mitt liv, HAHAHA... Snart. Ironi. Nej men Tja.
 
Jo, Va ju då Julafton idag då. Händer bara en gång per år, ville bara säga det för det hade ni nog missat? Jag tycker att folk blir extremt jobbig när det händer något "speciellt", en massa jävla statusar, sms, bilder, inlägg... OSV om samma jävla sak? JA. jag hade missat att det var julafton m inte du hade skrivit att det var  det på facebook. TACK!!!! Människor tror ni verkligen att man blir helt jävla inkompitent, och måste ha saker förklarade för en tusen gånger om bara för att det ä julafton ?! åååååååh. Människor. Älskar människor. <3
 
Haha, Joorå, nej men min julafton var la helt okej. Bara synd att jag är så jävla bitter hela jävla tiden. Vaknade lagom till Kalle Anka så inledde dagen med Disney och Shots. Haha. Sen blev det prinskorv, standard? 
Hände inte så mycket annars.. Imorgon taggar jag Julgröt och Tacos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: