Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Jag kommer som ett yrväder

Kategori: Vardagens glans.

Varför tänka tankar som inte är tänkvärda?

Jag måste klippa och färga mitt hår.. Det är slitet och jag har utväxt. Usch. men jag vill spara mitt hår så jag får långt härligt hår. Men nej, jag får bara så grymt slitet hår. Blö. Synd att jag brännt mina pengar. Har inte mycket kvar nu. Fuck. Typ 300 spänn och det ska räcka till 20de januari. Haha, fast dom pengarna får gå till nyårsfirandet. Men har iallafall köpt min nyårs outfit. Sved till otrdentligt i plånboken, Men det får man stå ut med. Offrar en månad som mindre lottad för att leva som en kung för en dag. 
 
Idag har jag inte gjort mycket.. Vaknade brevis Matildius, hade btw en jätte mysig dag med henne igår. Gick på stan, käkade pizza, myste. Kollade också på Lol innan vi skulle sova, jääääävlar va koncentrerad hon blev på filmen. Helt jävla besatt, om jag rörde mig så fick jag skäll och om jag pratade.. Hus i helvete, Haha.
 
Kollade nyss på hockey, Helvetes jävla skit. Hatar domarn just idag. Är ingen sådan som annars skyller på domarn, tycker det är fel. Men idag.. Idag va det nåttt som slagit slit i huvudet. Och kommentatorerna, Inte va dom neutrala inte. sjukt tråkigt att lyssna då. Blir så oproffisonellt, Men men, Nu ska jag platta mitt hår så jag inte behöver göra det imörrn. 
 
Bilderna beskriver min och Matildas kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: