Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

jag vill dansa

Kategori: Vardagens glans.

Och jag är lycklig när jag dricker. Jag vill dansa helt utom kontrolll!
 

TJJAAA. LEVER LIVET. haha. Nej men typ.Gårdagen va epic. Hade jätte kul som alltid med matildus och hjelte!  Vi var ute och lekte o.s.v typ åkte bil. Invaderade donken m.m. Åkte sedan mot Gustavs där Alex bor.. spårade lite mot kvällen.Har ont i ryggen dom fan då jag sov på golvet i köket, varför? Den frågan bevaras osvarad. yeeah.
 
 
Ikväll ska jag släppa alla mina bekymmer och välkomna det nya året med öppna armar. Känner på mig att 2013 kommer att imponera!
Jag vill både kyssa och piska 2012. tacka för det gångna året jag är grymmt stolt över mycket jag gjort- flyttat från mora, blivit mer självsäker, fått större umgänge och blivit mindre dömmandee! Jag förstår nu hur fördomsfull jag vart.. Men är ocksåbesviken på 2012, eller jaa.. besviken på mig själv.
Kunde ha gjort mycket bättre ifrån mig på många sätt åh vis.. men nu taggar jag 2013.
 
Eeller jag taggar redlös ikväll! haha
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: