Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Trygga Vargen.

Kategori: Vardagens glans.

Vill ha en stor trygg varg.
 
Skoldag. Dög? Haha, Matten.. Gjorde typ 3 tal på tre timmar. Haha. Snillet här. Men jag fattar inte det där jävla tan, sin och cos. Inte äns roligt att kunna. Efter tre timmars Matte så va det lunch sedan Svenska. Och som ni kanske vet så har jag fortfarande F varning i Svenska.. Men fick iallafall tillbaka en försenad inlämning.. Och ja ett D. yää. Efter skolan så gick jag hem och tittade lite på min presentation av Birro. Det går framåt! Snart. Jaa.. Haha.
 
Vid halv sju så gick jag och Kristin för att möta upp Nathalie och Emma på Masen för pluggkväll. Har Kemiprov imorgon och jag fattar fortfarande ingenting. Men lite klokare vart jag iallafall. Satt där i tre timmar och snackade Kemi. Så.. Något borde väl ha fastnat? Får hoppas på ddet iallafall. 
 
Imorgon taggar jag läxa och foto efter skolan. Hoppas jag. Men nu måååste jag sova. Godnatt.
 
Pics of the day.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: