Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

U mad bro?

Kategori: Vardagens glans.

I ain't even mad.
 
Jaa.. Rättvik igen då.. Orkar fan inte. Vill inte va i Rättvik eller jo, men nej. Mår seriöst metalt dåligt, känns som det bara kommer bli värre. så vette fan hur jag ska göra. Vill inte vara här, Är bara så jävla deprimerad. Allting är bara åt helvete. Skolan skiter sig fullständigt. Alltid. Kommer fan inte ur detta. Fan i helvete. Jag saknar mina riktiga vänner i Mora, och alla bara "Du är bara i Rättvik på veckorna, du har hela helgen att umgås med vänner, kämpa på." Men vafan? Helgen består av i princip av en jävla dag. För på fredag är jag i skolan och kommer sedan hem och är jätte trött, Lördagen är jag ledig, skönt, men det finns så mycket jag vill göra på Lördagen. Men man hinner ju för i helvete inte allt. Sen finns det ju en söndag.. Då man åker tillbaka till Rättvik. helvetet börjar om. Visst kan jag vara glad här men det varar fan inte länge. Åhhh.
 
Helvete. Hej vilket deppinlägg det blev. Haha ops. det var inte meningen. Vet inte varför det blev så.
Men nu ska jag ut och rensa tankarna med en cigg. Fan fan fan. 
 
Men en sak jag är jävligt glad över är att jag har beställt min efterlängtade maskinen jacka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: