Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

You´re allways on my mind

Kategori: Vardagens glans.

And it fucking kills me. 
Hatar att jag saknar dig. Saknar dig. Saknar dig. Dig? Helvete.
Drar nu på tacokväll med släckten i Vika. 
 
Idag har vart en ganska chill dag, Tomtegröt, lite julklappar, sänghäng och skypat med bästa Matildius. Yeeah man. Saknar henne. Ska Tortera henne lite imorgon, mihihi.  Missu.
Taggar ni nyår? Känns inte som att det är på riktigt ännu. taggade fest imorgon men orkar fan inte, så omständigt men mina kära vänner Mia och Johanna som fyller år får ha det bäst utan mig, vet att det blir svårt.. men kämpa.
 
Funderar på nyårslöften.. Vet att det finns några jag borde ta, Men ingen idé att ge sånna löften man vet kommer misslyckas? Ska fundera mycket på dom nu, inte långt kvar vafan. Tar ganska serriöst på mina nyårslöften, vill väl ha förbättring.
 
Men vi höres, nu måste jag åka. 
 
Jag har bara en jävla person på tankarna och jag hatar det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: