Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Don't believe the voice in your head,it's only trying to fool you.

Kategori: Vänskaps knas.

Chill Måndag.. Klockan ringde klockan tjugo över sex i morse. Trök på snooz 10 gånger. Då dampade den och sedan kom det upp " Maximal snooz uppnådd" sedan ett inlagt medelande " Idiot, vakna." Haha så fick panik för jag trodde jag skulle komma försent till skolan. Klockan var tjugo i åtta. Ruschade upp på rummet plattade håret, slängde i mej en kopp yoghurt. Tio minuter kvar. Kollade schemat för att se vilka lektioner jag skulle ha idag.. Och till min fasa såg jag att jag började tjugo i tio. Tror att jag dog lite, Haha. så jag kröp ner i sängen igen,

Efter skolan gick jag och Gabriela ner på kaffestugan köpte varmchoklad! Satt och myste en massa där, Sedan bestämde vi oss lite spontant att gå och köpa biobiljetter. Såg en helmysig film - Simon och ekarna. rekomenderar den starkt. Och det är inte bara för att den sjukt stiliga Bill Skarsgård har huvudrollen. Vintermys på högnivå.

http://www.youtube.com/watch?v=CTByEynsvQs

Imorgon ska jag åka till stallet och kolla hur det är med min underbara smula. Hon har gjort illa sej. SADFACE. Troligen har hon stuckat sej när hon sprang ihagen. Inte alls roligt. Saknar henne sjukt mycket, har inte kunnat spendera någon tide med henne på ett tag. Aja ska iallafall åka dit imorgon och kolla till henne. Får hoppas på att hon mår bättre!

Bilder från i dag.



Hare Gött !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: