Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

For better or worse,

Kategori: Vardagens glans.

Ännu en vanlig torsdag? Kom precis hem nu då. Skoldagen var rätt så chill idag då. Lite matte, svenska, fysik, musik och engelska.  Bara jag som har koll på alla läxor? Hehe. Har ju lite tur att man har fritt språkval, så gjorde matteläxan under den tiden.  När jag kom hem så satt jag mej och myste med min finaste kissekatt- Morris.♥
Lilla bubben är inte helt frisk nu. Han har ett sår i ögat och hans innreögonlock håller på att rasa sönder. Helt och hållet hemskt. Älskar min gammla underbara kisse. Inte roligt. Fick lite recept så mamma hämtade ut ögondroppar och medecin på apoteket. Hoppas han blir bättre. 

Och bara så ni vet så är jag kung på att göra nudlar! Haha.
När mamma slutade satt vi oss i bilen och åkte och hämtade Sanna i Selja. Sedan drog vi vidare till Rättvik. Det var öppethus på stiernhööksgymnasiet. Kollade på många va pogramen, har ingen aning om vad somhänder till hösten.. Men tror att det blir NBNA, Naturbruk- Naturvetenskap, häst. Antingen det eller Hästhållning. Men får sattsa på NBNA även om det är riktigt mycket plugg så tror jag att det kan vara bra. då har jag möjligheten att välja vad som helst efter gymnasiet.  Och skolan är jätte fin och ser ganska mysig ut, haha. Har jätte ångest över gymnasieval. Inget jag känner att jag är riktigt redo för än. Men, men. Tiden går fort. Känns som om det inte var länge sedan alls jag var närvös över att börja sjuan. Och i höst börjar jag i första ring, Sanslöst. Men nu om typ nån vecka ska jag skicka min ansökan. det är klart att det är ett viktigt beslut men det är ju inte hela världen om man väljer fel. Man kan alltid studera vidare till det man verkligen vill bli senare.

Aja. Imorgon ska jag äntligen åka till stallet igen.  Härligt !

Hare gött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: