Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

The perfect kind of feeling.

Kategori: Vardagens glans.

Yaaoouu, Hade inte lust att blogga igår. Men kan ju dra lite snabbt vad jag gjort dom senaste dagarna.

I måndags åkte jag till stallet. Kändes som en evighet sedan jag satte min fot på den platsen. Så jävla härligt att vara där igen ! Jag och Amanda myste lite inne i klubbstugan, sen gick vi och tog in våra söta hästar. Vi byte ut griman mot träns och tog ut dom i snövädret för att ta några bilder. Gick inte speciellt bra, haha. Men fick några fina iallfall. Kan lägga upp dom senare. Jag kände inte för ett ridpass uppe på banan, så jag myste med min älskade Smula. Saknat henne så grymt mycket. Efter mycket mys i boxen gick vi upp på banan och ut iskogen. Jag red barbacka, vi tog det bara lugnt, skrittade iskogen och hade jätte mys. Men jag kände att hon egentligen inte ville skritta hela tiden men det var så mysigt så den blev ett pass i bara skritt.  Jag och Amanda utforskade den lilla skogen, haha. Efter det gick vi ner med dom, och tog ut dom i hagen. Fodrade hästarna och sedan gick vi och la oss i klubbstugan och myste ner oss mellan alla täcken.

Tisdag. Stallet mockade Smulan box. Tog in henne och borstade av henne. Vi bestämde oss för en tur i skogen, Så vi red över vägen och in i skogen.Det låg träd överallt som Dagmar hade slitit ner. Smulan var riktigt taggad och glad kändes på henne ordentligt. Haha min söta puckohäst. Ett par glädjeskutt vart det. Höll faktis på att glida av på riktigt så högt brukar hon då inte hoppa, haha. Älskar henne så. Amanda följde mej hem, myste, såg på lite film, kollade sjääälvklart på semifinalen Sverige- Finland. Kung. Men min Amanda tycker inte om hockey så jag fick kolla ensam, hon låg och snarka brevid. Efter hockeyn låg vi och pratade nån timme. Mys!

Idag blev det att gå upp tidigt för att åka till tandläkaren, härligt? Nä knappast. Åkte till stallet efter frukost. Tog in hästarna och tog ett pass på banan. Gick ganska bra. Hon var lite små stressad men det gick fint endå. Men nu ska jag åka till min Momo och Moffa. Haha har tre underbara timmar i bilen framför mej. Usch. Haha. Aja måste dra familjen får snart vredesutbrott på mej,

Hare Gött,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: