Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

You have my destiny,

Kategori: Vardagens glans.

Vareså ? Idag vare andra skoldagen. Fullfart direkt, sjukt. Är i koma. Helt borta i huvudet. Haha. Slocknade i soffan precis efter att jag hade kommit hem från skolan.Det är inte bra att bryta ens sov vanor på ett så extremt sätt. Igår åkte jag till stallet efter skolan.Tog in min helt fantastiska häst.
Det var en tjej som frågade om hon var min häst på riktigt- Nej det är hon inte, Stallet jag rider hos har henne på foder. Och jag är halvfodervärd på henne. Men hon är min endå. Älskar den hästen så sjukt mycket. Aja.
Red ett tag uppe på ridbanan. Gick helt okej. Försökte att jobba henne mycket i högervarv. Hon var jätte duktig- som alltid.

Idag när jag vaknade, vaknade jag precis i tid för att kolla matchen. Leksand - BIK Karlskoga. Slutade 5-0. Jag vet att många tycker att det är jääääättte intressant att veta. Hehe.

Mamma är lite putt på att jag spelar för hög musik just nu. men det är så jävla skönt att dra på så in i helvete och bara koppla bort ett tag. men antar att alla inte uppskattar det. Imorgon ska jag kanske åka till Rättvik och kolla på gymnasium. Öppet hus. men jag vet inte om jag vill det heller. Önskar att jag kunde skita i gymnasie skiten ett tag. Typ ta ett år och göra ingenting och söka nästa år istället. För jag har ingen aningha om vad jag vill göra. Om jag ska flytta eller stanna i Mora? Välja yrkesförberedande linije eller en som ger högskolebehörighet?  Inte roligt över huvudtaget.


Leksands if.♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: