Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Forever and ever, unstoppable.

Kategori: Vardagens glans.

Plugga, Plugga, Plugga. 

Joooorrå, Idag har ennu en jobbvecka inletts. Bra de. Helgen som var tillbringade jag i Grums för att böra möbler och annan jox.. Gick väl bra. Jag tror att mina gamla morföräldrar får det bra i ny lägenhet. Får hoppas på att dom trivs iallafall. Slutade klockan fyra idag så drog hem och lagade mat tillsammans med mor. Somnade sedan olyckligt nog i soffan. Sov bra många timmar. Dåligt,dåligt. Vaknade efter tuppluren klockan halv nio, Jag hade lovat mig själv att sätta mig vid datorn och plugga teori, Så det var väl barar att göra det. Trots att man egentligen skulle vilja däcka i sängen.
 
Så nu har jag spenderat en och en halv timme att plugga teori inför AM-kortet. Ska skriva upp i Falun på fredag. Segt? Nä det var bara ett år sedan jag planerade att göra det. Haha. Aja bättre sent än aldrig. Det går by the way riktigt bra. För någon vecka sedan blev jag inte i närheten till gokänd på repetitions testerna. Nu går det ju hyffsat bra. Iallafall ibland. Haha. Men nu måste jag gå och sova. Godnatt.
 

2012-07-23


2012-07-19

2012-07-23

Kommentarer

  • Josse :)) säger:

    Lycka till ! ! :D

    Svar: TACK !
    Lina Palm

    2012-07-24 | 22:20:16

Kommentera inlägget här: