Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Ingen vet om det verkligen hänt.

Kategori: Vänskaps knas.

 I'm alright, It only hurts when I breathe...

Kom tillbaka hem till Natha runt tre, halv fyra inatt. Ångest. Vaknade klockan sju och kunde fan inte somna om.. Happylife. Joorruu,
  Helgen har vart riktigt mysig, har vart jätte roligt att träffa vännerna igen. Blir ofta att jag inte hinner göra det, Så därför är det bra med snabba spontana beslut. Tog bussen från Mora till Furudal i fredags direkt efter jobbet. Gick hem till Natha och slängde mig in i duschen. Sen gick vi ner till Ishallen med Johanna, träffade Mia som jobbade. Mys! 

Igår tvingade jag Jossi ner till byn, gick  till Campingen och åt, Natha och Jag stannade vid stranden och sjöng fint till vågornas brus, Haha. 
  När Jossi hade dragit, gick vi till badstranden, försökte fånga fiskar.. Gick ganska bra, Haha. David ringde så vi drog till honom. Sen blev det några fler, och några till..  Aja ska bli skönt att börja jobba imorgon igen, Tänka på annat,

Uppdaterar lite ikväll om jag orkar, Btw Jag måste verkligen ta tag i min teoripluggning för jag skriver upp på fredag... Fan.

 
Mina och Nathas underbara smultron! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: