Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Oh darling, darling

Kategori: Vardagens glans.

Live by the moment and enjoy your life.
 
Äre såå? Så äre. Haha. Bra dag idag. Vanlig dag på jobbet. Jag tycker verkligen om att tillbringa tid i stallet, Jag mår så bra där. Joråå. Det var lite små segt att gå upp ur sängen i morse. Men det är bara för att mamma väcker mig alldeles för tidigt. Jag behöver inte så lång tid på mig när jag ska gå upp.. Men det har hon inte förstått. Haha.
 
Dagen gick riktigt fort idag. Det blev en jätte mysig ridtur med bästavännen idag. Jag och Amanda red ut tillsammans på underbara hästar. Hade super trevligt. Red i en och en halv timme ungefär. Sommar, glada hästar och bästa sällskapet. Kan inte bli så mycket bättre. Solen sken och det känndes som fin,fin sommar- för en gångs skull.  Och när vi kom hem fick vi svampa av två svettiga små ponnier, Haha. Gullisar. Amanda red Toker och jag red Thunder. Jag rider inte honom så ofta men han är faktiskt riktigt mysig. Lär gå och försöka sova. har börjat få problem med det igen.. Suck. Men, men.. Sova bör man.  Ska upp halv sju imorgon..  Hoppas ni får sova lite längre. Haha, Hade bra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: