Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

They allways fly back to this.

Kategori: Vardagens glans.

Snabbt inlägg.
 
Idag gick det riktigt segt att gå upp ur sängen, men jag lyckades! Drog till stallet och hann till nio- nästan- fast jag gick upp klockan kvart i nio. Duktig jag är eller hur?! Haha. Efter att ridlägret var slut så satt jag mig och kollade på OS. Blev iallfall en silvermedalj, Haha. Men lite surt att hon rev sista? Red Freja idag också, hon har blivit liiiite knubbig efter semestern, Haha. Red i mina nya ÜBERSNYGGA ribyxor, Nomnom! Var lite orolig över att dom skulle se dumma ut mot hennes schabrak men det såg jävligt bra ut, byxorna är röda och hennes schabrak var svart med röd kant, Haha. ohh, jag orkar inte med mig själv, heh.
 
Sitter nu och tycker synd om mig själv eftersom att alla skriver om hur jävla roligt dom har på ccw och jag kommer förmodligen inte dit på hela veckan ! fuck life.. Haha. 
 
Ha det bra! 
 


Extremt dålig bild, Men men något måste man ju lägga till i detta allmänt tråkiga inlägg.  Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: