Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Thought that it be easy, Now I know I was wrong.

Kategori: Vardagens glans.

Ett fel närmare rätt..
 
Packar inför en resa till Frankrike.. Laddar ner musik som är ett måste på den 36timmars långa bussresan. Låter kul inte sant? Ska åka till Taize med Svenskakyrkan.Ska la bli ganska intressant men är jävligt..nervös? Äh,vettefan.. Blir iallafall borta i 11dagar eller nåååttt... Har iallaaaffaaaalll, jobbat klart för denna gång. 
 
Nu måste jag dö ett tag. 
 
Så, Nu ska jag äta,packa det sista, platta håret och sedan drar jag. 
 
Hejdå Sverige.. Hej Frankrike.. Eller Danmark-Tyskland-Frankrike... Haha.
 
 
 
Jag kommer sakna min mor! Min maammaa är bäst i världen. Jag uppskattar henn otroligt mycket, men jag har så svårt att visa det för henne. Men hon är oavsätt vad- den viktigast kvinnan i mitt liv. Och jag älskar henn otroligt mycket.
 
 
(Bilden blev störd. Men det va ju inte lika viktigt.)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: