Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

What is the normal guys up to?

Kategori: Vardagens glans.

Du kan drömma dig bort men aldrig komma tillbaka.
 
Sova,sova,sova,säng,säng,säng.
Mamma kom nyss ner till mig och frågade om jag hade tänkt att sova något denna natt. Kollade då på klockan. 05.12. ehh.. Joo.. Frågade då varför hon va vaken och då hade hon vaknat för att det började bli ljust. Haha, vart tog tiden vägen?  Pratade med Edit på skype ett tag och sen va klockan jätte mycket.. Saknar henne! Jag kan inte tänka mig en klass utan henne.. Inte är vi i samma skola heller.. Inte samma stad och inte samma land.. Inte samma kontinent..Men är iallafall riktigt glad för hennes skull. Hon pluggar just nu i Australien. Låter som att hon stor trivs,
 
JOOOO FÖREESTEEENNN.. Gjorde provet idag. Blev godkännd! Gaaahhhh! Äntligen slipper jag den där jävla skiten. Så nu är jag lagom glad. NU saknas bara traktor.. Jag och Pappa har la kollat runt lite men antingen är det för dyrt eller för mycket att göra.. Aja nån gång..DÅ JÄVLAR!  Haha. Efter att jag hade skrivit klart provet gick jag och kära mor och åt på resturang. heja kinamat. Haha. Efter det gick jag ner på Vero Moda och köpte tt jätte gulligt linne och en stickad tröja. Tyckte att det behövdes inför hösten. Gick sedan förbi Only råkade gå in där med, så det blev en stickad tröja till. Haha. Nu är jag iallafall trött? Eller inte egentligen men vet att jag mååste sova. Så godnatt. Njut av denna underbara sång! 
 
Hade bra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: