Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Where have the times gone, baby it's all wrong..

Kategori: Vardagens glans.

All of our bridges burned down.. 

Dum,dum,dum,dum,dum. Dum ? 
Jorruu, Jag har seriösa problem. Kan inte konsentrera mig på att plugga teori utan tänker på helt andra saker..
Kan inte göra så mycket mer på datorn, såååå.. Kanske sömn hade vart något att föreslå.. Tänker för mycket just nu. Tänker så mycket så att det känns som att jag inte tänker alls. Tänker mycket på Smulan, bara för att jag saknar henne. Fast ändå inte, svårt att förklara. Men skulle gärna vilja ha henne nära mig igen..

Blir att gå upp lite senare än vanligt, åker mot Falun runt elva.. Och tyvär måste jag platta håret..Haha. Så imorgon ska jag skriva körkort,,Men misslyckas jag så gör jag.. Vare nå noga då? Då är det bara att boka ny tid. Inte så svårt.. Heh. Aja, Bror har iallafall hjälp mig att plugga lite. Så vi får väl se hur det gåt imorgon.. Önska mig lycka till!
 
 
 
If "Happy Ever After" did exist, I would still be holding you like this.

 
 
 
Bara för att jag saknar dig.
Mycket..Väldigt mycket.
Enormt mycket.

Kommentarer

  • Julia I. säger:

    Gud va fina bilder, vilken fin häst! Är det din? :)

    Svar: Tack så mycket, Jag vet hon är vackrast. Nej hon är inte min.. Men hon var typ det. Hon stod på min ridskola. Och jag hade henne som min egen, Men hon flyttade för ungefär två månader sedan.. :)
    Lina Palm

    2012-07-27 | 20:18:24

Kommentera inlägget här: