Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

For every shooting star.

Kategori: Vackra hestar,

Det kanske bara är för mig det inte funkar att önska sig något när en sjärna faller?

Appropo ingenting, Hehe. Tävlingen idag gick helt okej, kunde alltid ha vart bättre men va fan. Hihi. Freja var super duktig och skötte sig jätte fint. Kändes bra största dels av tiden, förutom när jag slarvade.. Men är ganska nöjd iallafall. Den hästen tycker jag mycket om. Jätte mysig. Kom hem med en blågul rosset.  Så ska nog vara nöjd. Haha, när jag kom hem kollade jag igenom bilderna mamma knäppt. OHERREGUD.. Katastrof. Haha den kvinnan kan verkligen inte knäppa kort.. Typ alla bilder var halva.. Antingen bara min kropp och Frejas rygg och nacke.. Eller Frejas ben.. Och dom bilderna som såg helt okej ut.. Där saknades det en hov eller två.. Men det fanns iallafall någon användbar. Som ni kan se så hade vi tur med vädret.. Haha, REGN!



När jag kom hem så firade vi min underbara mamma som fyllde år i veckan.
Sjuuuukt trött. Så nu ska jag gå och drunkna i ett bubbelbad.


Fina Freja och Fina Thunder.

Kommentarer

  • Elin Sjöholm. säger:

    Grattis Lina!

    Du måste börja tro på dig själv mera, Det går bara du vil. :)

    2012-06-02 | 20:34:28
  • Alice :D säger:

    GRATTIS! ! ! ! ! :D

    2012-06-02 | 20:34:53

Kommentera inlägget här: