Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Hon var bäst, försök att överträffa de

Kategori: Vardagens glans.

Flög iväg som ett pappersflygplan.
 
Första jobbveckan avklarad, Den gick fort. Veckan har vart jätte bra,  Men det känns som att tiden kommer att flyga iväg.. Det vill jag fan inte, För då kommer jag snart bli tvungen att flytta. Får ont i magen av att bara tänka på det. Men,men. Idag har jag kört fyrhjuling uppe på ridbanan för första gången, Fan va stolt jag är över mig själv. Haha. Badade också med Musse'N. Mysigt värre, Han är en riktig kung! Första gången i år jag badade med häst, men definitivt inte den sista.
 
Idag var typ den första dagen jag känt att det faktist var sommar på hela sommarlovet. Sol, bad,glass, härliga människor och hästar, vad mer kan man önska sig en sommardag?
 
Midsommar. Skulle vart en jätte fin högtid, om jag bara fick göra det jag själv vill göra, Jag drar till skogen.  Med familjen, ska snickra vid sommarstugan som varken har elektrisitet eller vatten..Jag orkar inte! Men ska ta denna helg som en möjlighet att plugga lite teori så jag kan ta mitt körkort snart. Får helt enkelt göra det bästa av situationen. Men det är inte alltid så jävla lätt.. Hehe.
 
Hoppas ni får en trevlig helg.
Snurre bjuder på bild från igår när jag myste i deras hage.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
" Hej jag heter Snurre och jag tycker om att gå riktigt nära kameran och se söt ut. " 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: