Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Sometimes it´s just enough.

Kategori: Vardagens glans.

My bad behaviour, I told you I was trobul whit my bad behaviour.

Sommar dvalan slut, Har sovit bort dom första dagarna av sommarlovet men igår åkte jag och red Freja på betet. Det märktes värkligen att jag inte ridigt på länge.. Jag fick ont i min rumpa :( Haha. Det gick riktigt bra iallafall. Red också Berta en stund  hon är en tant som håller på att sättas igång igen efter ett år med föl. Trevligt. SEn gick jag ut och borstade bort en massa hår från Ludde och Linnea, Vinterpälsen ska bort! Hjälpte sedan till att flytta runt hästarna.. Byta betes hagear o.sv. Idag var det "hästens grundutbildning" vi pratade om Utbildningskalan, faktiskt mycket intressant. Tömkörde lite också, Kollade hästarnas takt och tempo i traven etc.
 
NU VILL JAG SOVA. SNÄLLA HJÄLP MIG?!

Imorgon ska jag upp med tuppen och koka kaffe till pappa, Se om vi kan hjälpas å och skruva lite moped.



Bild på pärlan som inte gått sedan förra sommarn, Hehe...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: