Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Står och skriker ditt namn

Kategori: Vänskaps knas.

Du är bara en av många människor jag drömt om.
 
Vad ska man säga? Helgen över. Fyfan va skönt. Äntligen kan man slappna av. Haha. Jo men så äre. I Torsdags så åkte jag och mor ner till stugan i skogen för att fira midsommar, pappa kom efter på hojjen och riktigt fula glasögon. Hehe. Nu känner jag att jag börjar bli riktigt sömnig. Måste sova för ska upp och jobba imorgon. Ska sova på höloftet igen med Bästa vännen. Får se om Emma också vill vara med. Vi får la se.
  GAAAAH. Trött. 
Bläääääh. Men nu ska jag sova! Fast lär inte somna även om jag går och lägger mig. Under helgen var det ända jag gjorde sova. Så jag vet inte är så trött så att jag inte orkar sova. Låter bra, inte sant?
 
 
 
Ett förhållande utan bråk är som vodka utan alkohol,

Kommentarer

  • BB säger:

    Snygg!!
    Har du så där blåa ögon i verkligheten oxå? :-)

    Svar: Tack så mycket!Jag har väldigt blå ögon men dom skiftar nyanser oftast är dom väldigt ljusblåa, :)
    Lina Palm

    2012-06-27 | 17:25:30

Kommentera inlägget här: