Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

When you can breathe without help,

Kategori: Vardagens glans.

The most wonderful summer feeling, in the world..

Då var semestern slut för denna gång, Hehe. Imorgon börjar jag sommarjobba för första gången i mitt liv, Jobbar genom koumunen men fick jobb i stallet där jag är vanligtvis så ganska härligt, Tjänar typ 60 kronor timmen, alltid något, speciellt eftersom det jag ska göra är sånt jag skulle göra på min fritid iallafall. 

Idag blev det att åka till stallet, Chilla in the klubbstug. HAHA. Åkte till sollerön och red Freja, taggad, stark och härlig brud det.  Men nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Hade jätte bra, och njut av allt som "sommaren" har att ge. 

Freja bjuder på en gammal lite failad bild från löshoppningen för nån månad sen. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: