Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

You caught me when I fell down..

Kategori: Vardagens glans.

Du kommer aldrig att förstå,

Varför vaknar jag klockan tjugo över sju en vardag? Blir galen! VARFÖR?

Har typ vaknat tidigt i en hel vecka, det är inte alls likt mig, speciellt inte på helger.
Men men.. I går köpte jag två par skor till nians avslutning.. Känns så surreal, tre år med denna klass som jag i två år bara hade velat fly ifrån.. Men nu, Fan va jag kommer sakna min häliga särklass! En dag kvar med dom, Imorgon ska vi tillbring tiden nere på tingsnäs.. Sista dagen med 9c. Tisdag blir det avslutning, Kyrkan lunch och fest!

Igår var det Sommaravslutning i Stallet. Gick bra, körde duellhoppning på freja med Sanna. Haha, gick inte bra för mig men äsch, var också med i en kadrilj, den gick iallafall jätte bra. Freja skötte sig bäst. Det var jätte skönt att känna att det faktist gick bra.




Sötaa.. joorååååå.

NU ska jag färga håret, eller snart, haha. Ska nog ut och åka motorcykel med far. Han har ganska nyss köpt en BMW.. Gammla gubben, vad ska jag skylla på 53års kris? Haha. Men jaa.. Färga håret, åka brumbrum och kola igenom kläderna inför avslutningen är det som återstår av dagen.

Och imorgon blir det att åka moppe med erik till tingsnäs, köpa blommor åt våra underbara lärare ska jag också göra imorgon, om jag får in pengar från alla.  Hade bra!

Här kommer några fina bilder för att jag lägtar till den riktiga sommaren!


Kommentarer

  • Loviza P. säger:

    Gullunge, Du måste ringa mig!

    VAD SKA DU HA PÅ DIG OCH FÅR JAG KOMMA PÅ EFTERFESTEN?!



    Puss på dig hjärtat hör av dig !

    2012-06-10 | 21:05:33

Kommentera inlägget här: