Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

I'm feeling awsome.

Kategori: Vackra hestar,

Härligt lyckligt glad. Otroligt härligt humör just nu. Och allt beror på min underbara Smula. Allt har flytit på på senaste tiden. Har inte tid att blogga- förstårligt. Är i stallet alla timmar som är ledig och oftast mer ändå. Skolan rullar på. Har bestämt mej för att kämpa hårdare dom sista månaderna innan min grundskole tid är över. Är faktist ett måste om jag ska få tillbringa den tid jag vill på stället jag tycker om mest- Vid Smulans sida. Förra veckan var det stallet och hela helgen sov jag och Amanda i klubbstugan. Tog också hand om stallet. Vi vet att vi är otroligt duktiga och gulliga av oss. Igår red jag smulan första gången på bett, det gick faktis bättre än jag hade trot.. Trodde hon skulle slänga med huvudet hela tiden men det blev inte alls lika mycket sånt som jag trodde. Men det kändes ibland som om hon " gick bakom bettet " vet inte hur jag ska förklara men..ja. Idag red jag henne på samma bett och det gick lite bättre än igår. Hon fick mer framåtbjudning och slappnade av mera än hon gjorde igår. Allt går bara uppåt i mitt liv just nu. Det blir bättre och bättre. Hoppas att det håller sej så ett bra tag till ! Och nu ska jag gå och lägga mej så att jag orkar upp imorgon till skolan. Men bara för att ni ska ha något grymt fint att kolla på så ska ni få några bilder på Bästa Hästen.

Gracias Skywalker. ♥

 


Kommentarer

  • Emma säger:

    Underbara bilder! :)

    Jag ser att hon fått skav på nosryggen - är det av grimman? Åsa, som lämnade Smulan till mig en gång i tiden, tipsade mig om att alltid använda Bucasgrimmor på henne - de är supermjuka. Så det gjorde jag här och hon klarade sig helt från nosryggsskav! :D

    Ge henne en bautapuss från mig! :D

    2012-03-30 | 11:47:32
    Bloggadress: http://www.stallphoenix.se
  • Julia säger:

    Du har en riktigt söt häst ! Be praoud :)

    2012-03-30 | 11:48:15

Kommentera inlägget här: