Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

That singel moment..

Kategori: Vardagens glans.

Sjuk trött. Får lätt skylla mej själv så ska inte klaga på att man är trött. Suttit uppe ett tag och tagit igen alla BB-avsnitten som jag missat. Aja jag vet att jag borde sova eftersom att jag är såå sjukt taggad inför vasaloppsarbetet imorgon. Yes, A real dream come true. Haha. Aja.  Red lektion i Torsdags gick ganska bra. Sov i stallet från Fredag till idag, eller aa igår? Haha. Skit samma. Sov där med Amanda . Myste en massa och smörjde ett antal träns. så när vi skulle somna så luktade det riktigt gulligt av lädertvål och läderbalsam. Idag red jag Smulan lite på isen ett tag och sen när dom andra red en kortis på banan så luffsade vi runt i den "djupa" snön i skogen. NU ska ta mej till min säng och sova.

Två bilder på SnyggSmulan från idag. Världens bästa Smula.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: