Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

When the memories attack.

Kategori: Vardagens glans.

Jag hatar att vakna och tro att man har hur mycket tid som helst och kommer sedan på att man skulle ställa om klockan..

Joruu. Vaknade klockan åtta tyckte att jag skulle sova till minst till 10 så att jag skulle hinna till stallet ungefär vid 12 när klockan var tio i tio så satt jag alarm på halv elva istället... hehe. vaknade och gick och satt mej vid datorn.. Nemen ojjjdååå, klockan är halv tolv. Härligt... Aja nu är jag lagom irrrriiiittterrraaad på små snorungar som så gärna vill göra som mej, Haha. Nej men inte riktigt. Nej men jaa , Haha.

Igår åkte jag till stallet vid tolv..? La mej i soffan och sov. Red sedan ut på Smul med sällskap av Anna-Lena och hennes underbara dotter Nadja. Trevlig tur i skogen. När jag kom tillbaka gav vi hästarna mat sen satt jag mej och kollade i Horze katalogen. Hehe. Tömkörde Aragon en stund- gick helt okej. Tog in hästarna och sedan åkte jag hem och la mej och sov. Btw,, Vist är det riktigt roligt att vakna mitt i natten vid tjugo i tre tiden av att man får ett onödigt sms som frågar om jag sover eller inte.. Öm, JA ?  Haha.

Aja nu ska jag skynda mej att klä på mej och äta. Sedan drar jag till stallet.

Hare gött´



Charmigaste Ludde.

Kommentarer

  • vicky säger:

    älskar bilden

    2012-03-26 | 18:43:28
  • Sara säger:

    Haha KUNGEN !

    2012-04-27 | 12:18:09

Kommentera inlägget här: