Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Why I can´t stop thinking of you..

Kategori: Vardagens glans.

Mystiken i vardagen..  Idag åkte jag till stallet vid 10 och var med på ekipaget-teamet-gruppen. Red då Bigi en snabb stund och efter de så mockade jag. Roligt,, Det började regna precis när jag börjat mocka så fick la lov att ta in en häst så hon inte skulle bli allt för blöt. Efter jag mockat så började det värkligen spöregna så jag gick in till min underbara häst i boxen och satt mej i spånet bland hennes eftermiddags hö. Vadå mysigt ? Finns det äns något bättre ? När hon ätit upp så tog jag in henne i stallet och gjorde iordning henne för dagens ridpass. Gårdagens pass så rovade jag att rida henne på hackamore tyckte inte att det vart så jätte stor skilnad. Dom senaste passen jag ridit henne har hon vart ganska jobbig att rida, dragit upp huvudet och bara vart allmänt springig. Men idag gick det riktigt bra, började med att skritta fram henne i skogen, gick i den "djupa" snön, och traskade över pinnar. När vi kom upp på banan så focuserade vi mest på igång-och avsaktnig. Sedan började jag flytta henne. Passet gick jätte bra. Bästa ridpasset på Smulan på länge.

Imorgon ska jag och några andra från föreningens Ungdoms Sektion - EU. Åka till Borlänge och ta emot pris för årets Ungdoms sektion i dalarna !!!!!!!!!!!!
Vi vet att vi är bäst. Ska bli riktigt roligt, Ska svänga in på kupolen förs och kanske- förhoppningsvis- en sväng till aubiose.  Fan va vi är grymma!



Underbara " Eva´s Ungar" . Ja, vad ska man säga ? Vi är bara bäst.

Kommentarer

  • Gittan ;) säger:

    Grattis ! Hoppas ni fortsätter lika bra nästa år ! :-D

    2012-04-01 | 21:11:11

Kommentera inlägget här: