Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

God, please help me,

Kategori: Vackra hestar,

Wow, what did I expect?
Jooooruuu, Idag sov jag aldeles för läng. Missade styrelsemötet för att jag sov. Hehe. Aja. Sov till halv två idag då. Åkte till stallet vid två. Tog in min pärla och myste med henne inne istallet.´Blev en tur i skogen idag igen. Varken hon eller jag har lust att jobba hårt uppe på banan just nu. Tog sällskap med Kristin och hennes hund en bit in i skogen, härligt väder för en tur i skogen. När vi kom tillbaka till stallet fick hon sitt kraftdoder och sedan gå ut i hagen. Hämtade då in Freja gav henne eftermiddags foder som hon fick äta medans jag borstade och myste med henne i boxen. Red ett pass på henne upp på banan. Gick helt okej. det var tänkt att jag skulle träna lite på Tempo och takt.. Men damen hade stått i en vecka och hade därför en massa överskotts energi. Hehe. Så tog ett tag innan vi lugnade ner oss.. Men gud vilken härlig häst hon är! Aldeles underbar. Har nyss börjat packa inför Polenresan på torsdag! Fan va taggad jag är! Men ni får ha det så jätte bra.

Freja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: