Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

My sun will soon fly away.

Kategori: Vardagens glans.

But it´s allright, look me in the eyes and tell me it´s not.

Varje sekund med henne är som en evig stund av lycka.

Idag var det en lång måndag. Åkte hem direkt efter skolan och hamnade av misstag i koomaa... Dåligt värre. Hade tänkt att dra till stallet men jag var otroligt trött. Så jag somnade när jag kom hem. Ångest. Men när klockan blev sju tog jag en låång promenad på en timme. Gick till stallet. Hade sådan hemlängtan.. Vart en härlig promenad i kvällssolen. Saknat min Smula så att det gör ont.

Bilder från promenaden.



Väl där möttes man av den vackraste hästen. Men som synd var han jag inte spendera mer än någon minut med henne. Idag har någon vart och provridigt henne, och jag tror att hon tyckte om henne.  Så får se vad som händer. Lite surt för min del dådå. Mor min säger att jag inte har råd att ta henne på foder över sommaren och nu värkar det ju som det är för sent iallafall.. Men men. Imorgon blir det att dra till Smulan direkt efter skolan. Ge alla hästar eftermiddags foder.

Vi får se om det blir nå mer uppdatering.

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Gud vilka coola bilder ;)

    2012-05-12 | 10:40:34

Kommentera inlägget här: