Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

If I say I dont miss you..

Kategori: Vackra hestar,

Då är jag förmodligen redan död och vid din sida igen.
Va fan ska man säga..?
Igår var en underlig dag. Den absolut hemskaste dagen i mitt liv, men ändå en av dom lyckligaste. Oförstårligt? Näääh, tycker du? Jo det är var så här.. Jag red min underbara bästa vän för sista gången igår. Smulan flyttade idag så det var sista gången jag såg henne igår, Tungt.

Jag trode att vår sista ridtur skulle vara fylld med tårar.. Men det är omöjligt att vara ledsen när man är i hennes närvaro. Hon gör mig alltid så extremt jävla lycklig. Varje dag jag fick spendera med henne var en av dom bästa i mitt liv. Hon är det bästa i mitt liv. Och jag är så jävla tacksam över att jag fått haft henne vid min sida. Jag saknar henne. Men jag är bara så lycklig. Så totalt överfylld av stolthet. Jag är stolt över att hon har vart min. Jag är stolt över alla dom dagar jag spenderat på hennes rygg. Jag är lycklig och så enormt tacksam att jag fått chansen att lära känna henne.

Stunden då jag träffade dig, den stunden läkte du mina sår.

Jag ser inget annat än lycka. Jag ser inget annat än kärlek.

Jag ser våran kärlek, Jag ser våran lycka.




TACK MIN UNDERBARA HÄST!

Tack, så sjukt mycket.
Det finns inte ord som beskriver hur mycket du har betytt för mig och hur mycket du betyder.
Du invaderade mitt hjärta och där kommer du föralltid finnas kvar.
Du fyller en plats i mitt hjärta som alltid kommer tillhöra dig.
Det finns ingen som dig, Du är unik, Du är oersättlig.
Det kommer alltid vara vi.
Jag kommer alltid att sakna dig, Fast du alltid kommer finnas i mtt hjärta och sinne.

Jag älskar dig, Snuttan.

Kommentarer

  • Sophie säger:

    Jätte fina bilder, gullan.

    Du vet vart jag finns! <3

    2012-06-10 | 21:06:48

Kommentera inlägget här: