Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

That's enough of sorrow for now,

Kategori: Vackra hestar,

Tack för alla studer, Alla studer som du får mig att le.



Du är den bästa för mig. Det jag känner för dig är svårt att beskriva med ord.

Att aldrig behöva känna att jag är ensam.
Att alltid veta att jag har någon vid min sida.
Att veta att jag alltid har någon som jag kan lita på till 100%.
Jag har någon som kan torka mina tårar.
För mig betyder det otroligt mycke att du finns till.

Gracias Skywalker & Lina Palm.

Kommentarer

  • Bästakusin. säger:

    Kära kusse, Haha du har ju inget liv utan dina hästar, Du gör tamefan inge mer än att vara i stallet. Men det är kul att se att du är lycklig !

    2012-05-12 | 23:38:24
  • Sophiee säger:

    AAAAAAAWWWWWWWW!!!! <3

    2012-05-12 | 23:44:01
  • Ellinor säger:

    Riktigt fint !

    2012-05-13 | 21:39:24

Kommentera inlägget här: