Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

All i want to do is love

Kategori: Vardagens glans.

I think you allredy know my name.'
 
Sitter nu i soffan hemma och myser med min älskade Morris. Världens goaste. Idag har vart ennu en dag som gått till spillo, Jag är inte helt frisk, hur slö som helst, orkar typ ingenting. Önskar att allt bara blir bra, Och påtal om önska.. Jag önskar att jag hade min Smula här. Men men, Nu ska jag trycka i mig en massa painkillers och penselinet, btw det är andra gången jag går på penselin på en månad det är sjukt. Aja, ska trycka igång en lite film så jag inte behöver tänka.
 
Jag orkar inte. Jag har också börjat drömma helt psykodrömmar på senaste, inte hemska eller så, men helt jävla metaltstörda. Tror att jag går på något.. Haha 
 
Ha det bra, 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: