Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

det är iallafall samma luft

Kategori: Vardagens glans.

Sen låg jag där på mattan.
 
Dra åt helvete med allt? Jag vill inte. Bort med allt. Saknar min Buff. Saknar min Amanda. Saknar min Pernilla. Saknar allt. Vill inte bo i Rättvik egentligen. Blöö. Hej jag är lycklig.
 
Aja, hade iallafall en jätte mysig dag/kväll/natt/morgon med Matilda. Fina vän.
Skoldagen var värdelös. Efter skolan drog jag till Mora för konfermanderna, Hääärligt, Jag är klart den bästa assistenten evvvveeeer. 
 
Och ja.. btw, vurpade rejääält med cykeln idag... twize. Höhö duktig flicka. Första gången till tåget andra gången från tåget. Första gången skadade jag benet  mycket, gör bajs ont! Slog också i huvudet i assfalten. Andra gången så tog handen men mest huvudet stryk.. Jag menar wtf?! Två gånger?! Samma dag?! Dålig dag, dålig dag. HATA. Mitt huvud spy och jag vill snurrar.. Och ja, jag vet att det är en konstig sammanställd mening men så känns mitt huvud just nu om ni vill tänka er in i min situation. Aja fuck it.
OCH jag glömde laddaren hemma hos matilda, faaan. Och min mobbe ä död.
Snälla.. Kan någon komma hit och göra självmord på mig?
 
Och hej jag saknar min häst.
 
Godnatt mina fina vänner. Mitt liv suger, Puss.
 
Kungen på allt och ingenting, ta mig till Peter Pan och tingeling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: