Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Det spåra.

Kategori: Vardagens glans.

What I can not remember, has never happend. Right?

Allt bra? Härligt. Klockan är nu snart fyra en söndags eftermiddag. Vad har jag gjort idag? Haha, vaknade nyss. Så jävla sliten. Och förbannad. Kom på att jag glömde låsa min cykel i fredags. Lyckat. Helvete. Och efter en gymnasiefest så tvivlar jag på att den är kvar. Bajs. Aaa, juste appråpå gymnasiefest.. Haha blev inge 16+ för mig. Blev att stanna kvar på det jag trode var förfest. Men det var jävlgt kul de åååh!  Blev lite maddrassåk, dans, slagsmål.. det vanliga. Haha, träffade en hel bunt fina människor, Många nya vänner. En kväll jag kommer minnas läänge. Eller aa.. Minnas o minnas.. Haha. Galet. Snuten kom och sa hej. Dom kom in på toa när jag kissade?! What the fuck får dom göra så?! Haha.

Kom hem från Rätvik igår runt ett, jävligt trött. Mamma hämtade mig på station i mora, Sen åkte jag hem och slocknade i sängen. Vaknade vid 5.. Hade möte fem. Byta tröja, tvätta ansiktet, hoppa i foppa och slänga sig in i bilen. Är man Kung eller?! Allrid på gång. Haha.

Nu ska jag skrika lite på pappa om att jag vill ut och köra. Ha det.
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: